20.08.2008 11:42:56 Neven(FOTO)
20.08.2008 11:12:09 Ibričić.Potrebna nam je podrška sa tribina
20.08.2008 11:07:51 Njemačka svjetski prvak u solarnoj energiji
20.08.2008 11:02:42 Bh. kompanije na sajmu "Automechanica" u Frankfurtu
20.08.2008 10:46:02 OI 2008-Plivanje: Ilchenko zlatna na 10 KM
20.08.2008 10:39:27 Odbojkaši Rusije i Italije u polufinalu OI
20.08.2008 10:37:21 Prva međunarodna konferencija o Bosanskoj dolini piramida
20.08.2008 10:36:34 Srbija otima od BiH dvije milijarde eura imovine
20.08.2008 10:34:55 Reakcije Dodika nakon susreta Tihić - Ćović
20.08.2008 10:33:34 Medvedev – povlačanje ruskih trupa iz Gruzije do 22. avgusta
Crveno vino suzbija rak prostate
28.03.2005 18:01:34
Naucnici kazu da crveno vino moze pomoci pri suzbijanju raka prostate. Dodaje se da sastojci iz ovog pica sprijecavaju umnozavanje kancerogenih celija i cak podupiru iste ka samounistenju.
Polifenoli u vinu mogu pomoci pri objasnjenju kako je nizak nivo obljelih od raka u Mediteranu.
Dr. Ignacio Romero sa Getafe University u Madridu je studirao efekat dijete na rak prostate. Rekao je: "Ljudi jedu manje mesa i pomalo zivotinjske masti, ali daleko vise svjeze voce, povrce i tjesteninu (pastu), te piju crveno vino."
Ova studija je predstavljena u British Journal of Urology. Ona ispituje ulogu polifenola gallic acid-a, tannic acid-a, morin-a, quarcetin-a, te rutin-a.
Substance su takodjer zastupljene i u nekom vocu, te povrcu.
(CB)
Interaktivno
- Forum
- Recepti
- Vicevi
- Grafiti
- Foto dana
- Adresar
- Web tragač
- Tekstovi i spotovi
- Collegium Poeticum
- Vremenska prognoza
- Stanje na putevima



