Ukupno tekstova: 62

Mediteranska prehrana

13.08.2007 08:53:23

Mediteranska prehrana poboljšava zdravstveno stanje i produljuje život. Naravno, pozitivni učinci za srce nisu rezultat konzumiranja samo jedne namirnice, nego ukupne raznovrsne mediteranske prehra...

Osvježite se hranom! Kako?

08.07.2007 15:49:46

Na temperaturama od 35 °C i višima rijetko tko razmišlja kao gurman, misao koja se uglavnom vrzma po uzavrelim glavama je: "Kako se osvježiti". Međutim, nije nemoguće biti gurman lje...

Ne izlazi bez vode!

26.06.2007 10:44:17

Zbog smetnji izazvanih tropskim vrelinama i čestim promjenama vremena opasnost od sunčanog udara i sunčanice vreba na svakom mestu, pa zbog toga stručnjaci upozoravaju građane, a posebno hroni...

Nemasni jogurt nije dijetalni proizvod

20.06.2007 21:45:43

Organizacija "Consumer Choice" iz Australije analizirala je sadržaj nemasnih jogurata za koje proizvođači tvrde da ne debljaju i da su dobri za zdravlje i liniju. Studija je pokazala da m...

Supa je ključna za kontrolu tjelesne mase

16.06.2007 06:20:49

Istraživanje američkih naučnika pokazalo je da osobe koje ručak započinju supom prosječno konzumiraju 20 odsto manje kalorija. Istraživači s Pensilvanija univerziteta dodaju da se rezultati ne...

Tjestenina bez glutena

13.06.2007 21:57:39

Talijani pokušavaju osmisliti idealnu kombinaciju heljde, riže i jaja kako bi dobili svježu tjesteninu bez glutena. Ukoliko im to pođe za rukom, možemo očekivati nov industrijski proizvod.Heljda...

Ukupno tekstova: 62