Dijabetičarima riba čuva bubrege
12.11.2008 14:57:27
Odrasle osobe s dijabetesom redovnom konzumacijom ribe mogu znatno smanjiti rizik pojavljivanja poteškoća sa zdravljem bubrega. Britanski naučnici koji su proveli istraživanje napominju kako komplikacije s bubrezima spadaju među najopasnije posljedice dijabetesa.
Rezultati prikupljeni od 22.000 ispitanika pokazali su kako je česta konzumacija ribe, dva ili više puta sedmično, direktno povezana s manjim izgledima pojavljivanja prvih simptoma bolesti bubrega - makroalbuminurije.
Među konzumentima ribe rizik je bio za skoro 4,5 puta manji nego kod ostalih ispitanika, objavio je "American Journal of Kidney Diseases". Kod tih je ispitanika uočeno i smanjivanje rizika dobivanja srčanog udara.
Istraživači dobivene rezultate objašnjavaju učinkom ribljeg ulja na profil lipida u krvi, ali i prisutnošću određenih proteina i drugih mikronutrijenata u ribi.
(avaz/CB)
Interaktivno
- Forum
- Recepti
- Vicevi
- Grafiti
- Foto dana
- Adresar
- Web tragač
- Tekstovi i spotovi
- Collegium Poeticum
- Vremenska prognoza
- Stanje na putevima
Izdvojeno
Forum
- Čestit Božić i Godina Nova!
- Bosanci ponovno postaju muslimani
- BOSANSKA NACIJA
- Porodično stablo "Bosanska dinastija Kotromanića"
- Nasi igraci u inostranstvu
- I Djeda Mraza ubijaju, zar ne?
- Zbornik poezije "Junaci urbane bede"
- Musliman protiv Muslimana
- Razlika izmedju zbirke i zbornika poezije
- Zbirka i Rasprave o njoj



