05.07.2008 16:41:50 Dogovoreno formiranje radne grupe za razgovore o platama sudija i tužilaca
05.07.2008 16:37:18 Grad prouzrokovao veću štetu na području Doboja
05.07.2008 16:21:52 U Sarajevu krajem augusta Drugi kongres bh naučnika iz zemlje i svijeta
02.07.2008 16:07:54 BOSS: Građani se guše u problemima, a političari odmaraju na jahtama
01.07.2008 00:53:07 Xavi Hernandes najbolji igrač EP
01.07.2008 00:47:47 Frenkie u središtu holivudskog filma!
01.07.2008 00:44:54 Sarajevo: Sutra počinje festival "Baščaršijske noći"
01.07.2008 00:39:07 Predsjedništvo BiH sa premijerom Malezije
01.07.2008 00:34:46 Slovenija predala francuskoj "štafetnu palicu" predsjedanja EU-om
01.07.2008 00:31:30 Osuđen na smrt zbog špijunaže za Mosad
Supa je ključna za kontrolu tjelesne mase
Istraživanje američkih naučnika pokazalo je da osobe koje ručak započinju supom prosječno konzumiraju 20 odsto manje kalorija. Istraživači s Pensilvanija univerziteta dodaju da se rezultati ne odnose na kremaste supe koje obiluju kalorijama, pa zato mogu da dovedu do povećanja tjelesne mase.
Naučnici su svoje nalaze predstavili na konferenciji Experimental Biology, koja se održava u Vašingtonu. Na istom skupu su objavljeni i rezultati druge studije sprovedene uz učestvovanje žena koje su bile na dijeti s ograničenim unosom masti.
Pokazalo se da ispitanice koje su svakog dana za doručak konzumirale dva jajeta, u odnosu na ostale učesnice istraživanja koje su unosile isti broj kalorija, postižu za 65 odsto veće smanjenje telesne mase i imaju za 83 odsto veće smanjenje opsega struka.
Interaktivno
- Forum
- Recepti
- Vicevi
- Grafiti
- Foto dana
- Adresar
- Web tragač
- Tekstovi i spotovi
- Collegium Poeticum
- Vremenska prognoza
- Stanje na putevima



