. . Share/Save/Bookmark| CyberBulevar.com RSS feeds| | Postavi CyberBulevar.com kao startnu stranicu| Dodaj u favorite


Kafa umanjuje rizik od raka

19.09.2008 11:42:18


Dobre vijesti za sve ljubitelje kafe. Žene, koje piju tri šoljice kafe dnevno, umanjuju rizik od oboljenja raka u predjelu polnih organa.

Ovo stoji u izvještaju istraživača iz Japanskog centra za borbu protiv raka u Tokiju.

Očigledno da kafa snižava udio inzulina u tijelu, što  umanjuje rizik od raka maternice.

Istraživanje je vršeno na 54.000 žena u starosnoj dobi između 40 i 69 godina, kroz period od 15 godina.

Share/Save/Bookmark


Google
Interaktivno

Izdvojeno

Forum