Umjereno uživanje alkohola dobro za zdravlje
25.01.2002 19:50:07
Najnovija znanstvena istraživanja pokazuju da je umjereno uživanje alkohola dobro za zdravlje.
Istraživanje koje provelo nizozemsko Sveučilište Erazmo, a koje je objavljeno u stručnom časopisu The Lancet, zaključilo je da ljudi koji konzumiraju od jednog do tri alkoholna pića dnevno u gotovo 50% manjoj opasnosti od obolijevanja od različitih vrsta demencije, kao što je Alzheimerova bolest.
Prijašnja su znanstvena istraživanja došla do zaključka da se jednim pićem na dan mogu izbjeći srčana oboljenja i kap. No znanstvenici ovog najnovijeg istraživanja upozoravaju da su oni koji konzumiraju više od četiri alkoholna pića na dan u većoj opasnosti od demencije.
Interaktivno
- Forum
- Recepti
- Vicevi
- Grafiti
- Foto dana
- Adresar
- Web tragač
- Tekstovi i spotovi
- Collegium Poeticum
- Vremenska prognoza
- Stanje na putevima



